Μετάφραση: Απολλόδωρος


Καθώς το τραίνο των εμβολιασμών κυλάει, οι ιστορίες για τρομακτικές παρενέργειες συνεχίζουν να συσσωρεύονται. Τα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης αναφέρονται μόνο σε αυτές τις περιπτώσεις μεμονωμένα, αν αναφέρονται καθόλου, αγνοώντας σκόπιμα το ευρύτερο μοτίβο σοβαρών θρόμβων αίματος που συνδέονται άμεσα με τον εμβολιασμό. Σε αυτό το σημείο, τα στοιχεία φαίνονται να αρνούνται μόνο όταν αυτές οι περιπτώσεις δεν εξετάζονται μαζί ως ομάδα.

Ακολουθεί ένας κατάλογος ανθρώπων από όλο τον κόσμο που, μόλις τις τελευταίες εβδομάδες και μήνες, ακρωτηριάστηκε το πόδι τους ως αποτέλεσμα του εμβολίου COVID-19.

Ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής του ταεκβοντό Dave Mears ακρωτηρίασε το αριστερό του πόδι μόλις ένα μήνα μετά τη λήψη του εμβολίου COVID-19 της AstraZeneca, το οποίο προκάλεσε την «έκρηξη» του ποδιού του.

Ο Mears έλαβε το εμβόλιο στις 4 Μαρτίου και αμέσως εμφάνισε συμπτώματα που έμοιαζαν με γρίπη και υψηλό πυρετό. Έναν μήνα αργότερα, νοσηλεύτηκε στο νοσοκομείο Peterborough City Hospital για μια μόλυνση στο πόδι που ήταν τόσο σοβαρή που το πόδι του «εξερράγη«, ρίχνοντας αίμα παντού.

Οι γιατροί δεν είχαν άλλη επιλογή από το να ακρωτηριάσουν το αριστερό του πόδι πάνω από το γόνατο.

Κατά τη διάρκεια των 21 χρόνων του στο εξωτερικό στην Ταϊλάνδη, ο Mears απέκτησε επαγγελματικά προσόντα φωτογράφου και διηύθυνε μια σειρά από επιτυχημένα μπαρ πριν το COVID-19 προκαλέσει την κατάρρευση της επιχείρησής του.

Διαβάστε ολόκληρη την ιστορία εδώ.

Η 39χρονη Cicera Santos από τη Βραζιλία χρειάστηκε να ακρωτηριάσει το αριστερό της πόδι λόγω θρόμβων αίματος μόλις μία εβδομάδα μετά τη λήψη του εμβολίου COVID-19 της Pfizer.

Η Santos έκανε το εμβόλιο στις 25 Αυγούστου και νοσηλεύτηκε τέσσερις ημέρες αργότερα με φλεβική θρόμβωση στο αριστερό της πόδι. Η θρόμβωση ήταν τόσο σοβαρή που οι γιατροί δεν είχαν άλλη επιλογή από το να ακρωτηριάσουν το πόδι της κάτω από το γόνατο.

Η μητέρα δύο παιδιών δήλωσε μετά τον ακρωτηριασμό:

Διαβάστε ολόκληρη την ιστορία εδώ.

Η 47χρονη Jummai Nache, βοηθός ιατρού από τη Μινεάπολη, έχασε και τα δύο της πόδια και το αριστερό της χέρι μετά τον εμβολιασμό της Pfizer COVID-19.

Η Nache έκανε το δεύτερο εμβόλιο την 1η Φεβρουαρίου και αμέσως αισθάνθηκε πόνους στο στήθος. Νοσηλεύτηκε στο νοσοκομείο στις 13 Φεβρουαρίου, αφού βρέθηκαν θρόμβοι αίματος σε όλο της το σώμα. Και τα δύο της πόδια κάτω από τα γόνατα και το μεγαλύτερο μέρος των χεριών της έπρεπε να αφαιρεθούν χειρουργικά, αλλιώς θα πέθαινε.

Ο σύζυγος της Jummai, Philip, δήλωσε μετά τα φρικτά τραύματά της:

Η υπόθεση της Junmai διερευνήθηκε από τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC). Ωστόσο, ο οργανισμός «δεν μπόρεσε να προσδιορίσει αν το εμβόλιο έπαιξε ρόλο στην κατάστασή της«. Η Junmai και ο σύζυγός της Philip δεν έμειναν ικανοποιημένοι από αυτά τα ευρήματα.

Το ζευγάρι από τη Νιγηρία εξακολουθεί να αγωνίζεται για δικαιοσύνη μέχρι σήμερα.

Διαβάστε ολόκληρη την ιστορία εδώ. (Άρθρο του Health Impact News σχετικά με αυτή την ιστορία εδώ.)

Ο βιεννέζος οικοδόμος Goran χρειάστηκε να ακρωτηριάσει το δεξί του πόδι λόγω θρόμβων αίματος μόλις 3 εβδομάδες μετά τη λήψη του πρώτου εμβολίου COVID-19 της AstraZeneca.

Ο Goran είχε αναπτύξει έντονο πόνο στο πόδι του και «έφτυνε αίμα μία ή δύο φορές την ημέρα«. Στις 13 Μαρτίου, ο πόνος στο πόδι του έγινε τόσο έντονος που η σύζυγός του κάλεσε ασθενοφόρο.

Ο οικοδόμος με περισσότερα από 30 χρόνια εμπειρίας δήλωσε:

Χρειάστηκε να υποβληθεί σε τρεις χειρουργικές επεμβάσεις μέσα σε μία εβδομάδα και τέθηκε σε τεχνητό κώμα. Όταν ξύπνησε, οι γιατροί του είπαν ότι το κάτω πόδι του είχε ακρωτηριαστεί.

Ο 56χρονος Alex Mitchell έχασε το πόδι του μόλις 2 εβδομάδες μετά τη λήψη του εμβολίου COVID-19 της AstraZeneca στις 20 Μαρτίου.

Ο Mitchell , από τη Γλασκώβη της Σκωτίας, εισήχθη στο νοσοκομείο στις 4 Απριλίου αφού κατέρρευσε στο σπίτι του. Είχε αναπτύξει θρόμβους αίματος στην κάτω κοιλιακή χώρα και στα δύο πόδια του, γεγονός που ανάγκασε τους χειρουργούς να αφαιρέσουν το αριστερό του πόδι πάνω από το γόνατο.

Παρά το γεγονός ότι έχασε το πόδι του, ο Mitchell εξακολουθούσε να είναι θετικός για το εμβόλιο και δεν ήθελε να «αποθαρρύνει» άλλους από το να κάνουν το εμβόλιο.

Διαβάστε ολόκληρη την ιστορία εδώ.

Ο Αυστραλός Harold Molle χρειάστηκε να ακρωτηριάσει το αριστερό του πόδι λόγω θρόμβων αίματος μόλις τρεις ημέρες μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου της AstraZeneca.

Ο Molle δήλωσε σχετικά με το περιστατικό:

Παρά την απώλεια του ποδιού του, μίλησε και αυτός θετικά για το εμβόλιο.

Διαβάστε ολόκληρη την ιστορία εδώ.

Η Ταϊλανδή φοιτήτρια Ketsiri Kongkaew χρειάστηκε να αφαιρέσει χειρουργικά το πόδι της μόλις λίγες εβδομάδες μετά τη λήψη του εμβολίου COVID-19 της AstraZeneca.

Η 20χρονη, η οποία είχε λάβει το εμβόλιο στις 13 Αυγούστου, ανέβασε αμέσως υψηλό πυρετό και συμπτώματα που έμοιαζαν με γρίπη και εισήχθη στο νοσοκομείο μια εβδομάδα αργότερα για σοβαρούς θρόμβους αίματος στο αριστερό της πόδι, οι οποίοι δεν έδωσαν στους γιατρούς του νοσοκομείου Krabi άλλη επιλογή από το να αφαιρέσουν χειρουργικά το πόδι της.

Η γιαγιά της, Harlia Kongkaew, δήλωσε σχετικά με τον τραυματισμό:

Η φοιτήτρια αρχικά φάνηκε να αναρρώνει από την επέμβαση και της χορηγήθηκαν αντιπηκτικά, τα οποία προκάλεσαν αιμορραγία στον εγκέφαλο μόλις δύο μήνες αργότερα. Οι γιατροί πραγματοποίησαν επείγουσα χειρουργική επέμβαση, αλλά η Ketsiri πέθανε μετά από λίγες ημέρες.

Διαβάστε ολόκληρη την ιστορία εδώ.

Ο ηθοποιός του «La Casa de las Flores» Juan Pablo Medina ακρωτηρίασε το πόδι του στις 3 Αυγούστου λόγω θρόμβωσης. Ο 44χρονος ηθοποιός φέρεται να έχει πέσει σε βαθιά κατάθλιψη μετά τον φρικτό τραυματισμό του.

Η είδηση προκάλεσε χιλιάδες αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με εικασίες για την αιτία της κατάστασής του. Τα μέσα ενημέρωσης ανέφεραν τότε ότι η ζωή του ηθοποιού κινδύνευε κατά τη διάρκεια της επείγουσας χειρουργικής επέμβασης και ως εκ τούτου η οικογένειά του επέλεξε τον ακρωτηριασμό για να τον σώσει.

Η σύζυγός του Paulina Dávila δήλωσε πρόσφατα ότι εξακολουθεί να βρίσκεται σε πλήρη ανάρρωση και ελπίζει σύντομα να μιλήσει δημόσια για το περιστατικό:

Η γερουσιαστής Jeanine Calkin χρειάστηκε να ακρωτηριάσει το δεξί της πόδι λόγω θρόμβου αίματος που είχε αναπτυχθεί λίγο μετά τη λήψη του εμβολίου COVID-19.

Η Calkin, η οποία είναι γερουσιαστής της πολιτείας του Rhode Island, δήλωσε μετά τον ακρωτηριασμό:

Παρά το γεγονός ότι ο θρόμβος αναπτύχθηκε λίγο μετά τη λήψη του εμβολίου, η Calkin δήλωσε ότι δεν πιστεύει ότι σχετίζεται με το εμβόλιο.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο The COVID World.


Αρχική πηγή άρθρου: healthimpactnews.com

Πηγή μεταφρασμένου κειμένου: telegra.ph

Το άρθρο μας εστάλη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.