Ζητώντας από τη γαλλική κυβέρνηση να αφαιρέσει τους λογαριασμούς ορισμένων ρωσικών μέσων ενημέρωσης από την πλατφόρμα της, η Rumble όχι μόνο αρνήθηκε, αλλά απαγόρευσε στους χρήστες από τη χώρα αυτή να έχουν πρόσβαση στον ιστότοπό της.

Η καναδική πλατφόρμα βίντεο Rumble έλαβε επίσημο αίτημα από τη γαλλική κυβέρνηση να μπλοκάρει τους λογαριασμούς ρωσικών μέσων ενημέρωσης που έχουν απαγορευτεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Σε δήλωσή του, ο επικεφαλής του εναλλακτικού ιστότοπου του YouTube δήλωσε ότι απέρριψε το αίτημα, το οποίο πιθανώς απευθυνόταν στα μέσα ενημέρωσης RT και Sputnik:

«Όπως και ο Elon Musk, αρνούμαι να αλλάξω τους κανόνες κατόπιν αιτήματος ξένων κυβερνήσεων», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Chris Pavlovski.

(μτφρ. Κρις Παβλόβσκι:

Η γαλλική κυβέρνηση απαίτησε από εμάς, το Rumble (@rumblevideo) να μπλοκάρει τις ρωσικές ειδησεογραφικές πηγές. Όπως ο Έλον Μασκ, δεν πρόκειται να μετακινηθώ από τους στόχους μου, για οποιαδήποτε ξένη κυβέρνηση.

Η Rumble θα απενεργοποιήσει εντελώς τη Γαλλία (η Γαλλία δεν είναι σημαντική για εμάς) και θα αμφισβητήσουμε τη νομιμότητα αυτής της απαίτησης.)

(μτφρ. Έλον Μασκ:

“Ορισμένες κυβερνήσεις (όχι η Ουκρανία) είπαν στην Starlink να μπλοκάρει τις ρωσικές ειδησεογραφικές πηγές. Δεν θα το κάνουμε αυτό, εκτός αν μας απειλήσουν με όπλο.
Συγγνώμη που είμαι απόλυτος της ελευθερίας του λόγου.”)

Κατόπιν αιτήματος ορισμένων χωρών, ο νοτιοαφρικανός πολυεκατομμυριούχος (Έλον Μασκ) είχε επίσης αρνηθεί να αποκλείσει το τηλεοπτικό κανάλι RT και το πρακτορείο ειδήσεων Sputnik, αμέσως μετά την έναρξη της ρωσο-ουκρανικής σύγκρουσης.

Η Rumble θα «αμφισβητήσει τη νομιμότητα αυτού του αιτήματος [της γαλλικής κυβέρνησης]», δήλωσε ο Pavlovski.

Σε απάντηση, η πλατφόρμα απαγόρευσε στους Γάλλους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε αυτήν. Καθώς το μερίδιό τους αντιπροσωπεύει μόνο το 1% των 78 εκατομμυρίων χρηστών που θα καταμετρηθούν το 2022, «η απαγόρευση αυτή δεν θα έχει ουσιαστικό αντίκτυπο στην επιχείρησή μας», συνέχισε ο διευθύνων σύμβουλος της Rumble.

«Ελπίζουμε ότι η γαλλική κυβέρνηση θα ανακαλέσει την απόφασή της, ώστε να μπορέσουμε σύντομα να αποκαταστήσουμε την πρόσβασή μας», καταλήγει.

Οι δυτικές χώρες μπλόκαραν το RT και το Sputnik λίγο μετά την έναρξη της ειδικής στρατιωτικής επιχείρησης της Ρωσίας στην Ουκρανία με την αιτιολογία ότι η Μόσχα είχε χρησιμοποιήσει τα μέσα ενημέρωσης της χώρας για να διεξάγει έναν πόλεμο πληροφοριών και να διαδώσει «ψευδείς ειδήσεις» σχετικά με τη σύγκρουση.


Sputnik Africa

Πηγή μεταφρασμένου κειμένου: Διόδοτος