Η Sharri Markson, δημοσιογράφος του Sky News, αποκάλυψε αποκλειστικό υλικό, σύμφωνα με το οποίο αποδεικνύεται ότι ζωντανές νυχτερίδες εκτρέφονταν στο Ινστιτούτο Ιολογίας της Γουχάν, από το οποίο «διέρρευσε» ο covid19. Ουσιαστικά, τα όσα είχαν ειπωθεί αρχικά για τη διάδοση του ιού, αποτελούν παραμύθια της κινεζικής προπαγάνδας.

Η δημοσιογράφος Sharri Markson του Sky News Australia, καλεσμένη του Tucker Carlson του FOX News.

Η κ. Markson μίλησε στο Fox News λέγοντας ότι η παραπληροφόρηση ήταν αποτέλεσμα κάποιων οι οποίοι έχουν συμβιβαστεί με το καθεστώς του Πεκίνου.

«Δείχνει ότι πολλά από αυτά που μας έχουν πει για την προέλευση της πανδημίας από την αρχή ήταν η κινεζική παραπληροφόρηση, η οποία στη συνέχεια διαδόθηκε από πολλούς ανθρώπους που δούλευαν σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Ιολογίας της Γουχάν, οι οποίοι έχουν συμβιβαστεί και οι οποίοι είχαν ακραίες συγκρούσεις συμφερόντων», δήλωσε.

Η κ. Markson «έκαψε» την ομάδα από Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας η οποία είχε πάει για να ελέγξει τα αίτια της «διαρροής», και ιδιαίτερα τον Peter Daszak, λέγοντας ότι: «Άνθρωποι όπως ο Peter Daszak επέμειναν ότι ήταν μια θεωρία συνωμοσίας – χρησιμοποίησε τον όρο σε ένα tweet από τον Δεκέμβριο του 2020 – για να πει ότι ήταν μια θεωρία συνωμοσίας να λέγεται ότι υπήρχαν νυχτερίδες στο εργαστήριο».

Στη συνέχεια προσέθεσε ότι ήταν πάρα πολλά εκείνα που δεν έχουν ειπωθεί αλλά ακόμα περισσότερα εκείνα που ο ΠΟΥ δεν μπήκε στον κόπο να ρωτήσει κατά τον έλεγχο στη Γουχάν.

Για παράδειγμα, ποτέ δε ρώτησαν εάν υπάρχουν νυχτερίδες στο εργαστήριο, αλλά ούτε το πού βρισκόταν η βάση δεδομένων του Ινστιτούτου, παρά το γεγονός ότι 15.000 με 17.000 δεδομένα με δείγματα νυχτερίδων εξαφανίστηκαν ξαφνικά από το διαδίκτυο μετά το ξέσπασμα της «πανδημίας».

Από τα πυρά της δε γλύτωσε ούτε ο πολλά βαρύς Fauci, για τον οποίο είπε:

«Ο Anthony Fauci, επίσης, δεν θα έπρεπε να συμβουλεύει τον πρόεδρο για την προέλευση του κορωναϊού, δεδομένου ότι ο οργανισμός του διοργάνωσε χρηματοδότηση μέσω ενός υποοργανισμού στο Ινστιτούτο ιολογίας του Wuhan. Μπορεί να εκδώσει όλες τις αρνήσεις που του αρέσει. Τα επιστημονικά έγγραφα λένε ότι χρηματοδοτήθηκαν μέσω του NIH.»

Το βίντεο, είδε το φως της δημοσιότητας από μία ομάδα ερευνητών που αποκαλούνται «Drastic». Τα δε στοιχεία που αφορούν όσα συνέβησαν στο εργαστήριο της Γουχάν, θα εκδοθούν σε βιβλίο από την κ. Markson, με τίτλο: «What really happened in Wuhan» (μτφ: «Τι πραγματικά συνέβη στη Γουχάν».

Μετάφραση – διασκευή κειμένου: Καταχανάς (Γ. Μεταξάς)

πηγή αρχικής δημοσίευσης: Sky News Australia